Treceți la conținutul principal

Prezentare( cine sunt?)









Numele meu este Claudia, am 21 de ani si sunt studenta in anul II la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Psihopedagogie Speciala. Sunt sociabila, imi place sa imi petrec timpul in preajma prietenilor mei si pentru a-mi hrani pofta de cunoastere prefer sa am alaturi oameni de la care pot invata lucruri noi sau impartasi experiente. Imi doresc sa realizez ceea ce mi-am propus pentru viitor, dau dovada deseori de nerabdare, insa sunt o fire dinamica, imi place sa imi consum energia plimbandu-ma cu rolele, bicicleta sau mergand la antrenamentele pentru handbal. Detin o buna capacitate de intuitie, spirit de echipa si ma adaptez cu usurinta in majoritatea situatiilor.




         De ce am ales aceasta facultate? Ma fascineaza forta, puterea mintii si diversitiatea tipologiilor umane, consider ca prin intermediul informatiilor pe care le voi acumula in aceasta perioada din viata mea, voi putea sa inteleg si sa empatizez mai bine cu nevoile celorlalti, voi intelege motivul pentru care unii oameni prefera sa ia anumite decizii. Imi doresc ca in urmatorii ani sa se remarce o schimbare pozitiva la nivelul sistemului de integrare a copiilor cu dizabilitati in societate si imbunatatirea calitatii vietii acestora, prin urmare consider ca fiecare prin contributia pe care o aduce in acest scop cu siguranta lucrurile vor capata o directie potrivita.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tehnologii asistive pentru nevazatori

              Termenul de tehnologii asistive se referă la serviciile şi echipamentele utilizate de către persoanele cu dizabilităţi, pentru a compensa limitele impuse de dizabilitate şi pentru a întări şi accentua performanţele în 66 Marian Pădure învăţare, comunicare, independenţă, mobilitate şi de a avea un control mai mare asupra mediului, (Assistive Technology Act, 1991, 2004), iar termenul de tehnologii de acces (TA) se referă la echipamentele hardware şi aplicaţiile software, cu ajutorul cărora o persoană cu deficienţă, în cazul nostru, deficienţă de vedere, poate utiliza Tehnologia Informaţională şi de Comunicare (TIC), respectiv computer-ul, cu tot ceea ce ţine de acesta, inclusiv internet-ul şi serviciile de comunicare aferente acestuia (CATA, 2004). Caracteristicile TA sunt următoarele:  • facilitează persoanei cu deficienţă de vedere accesul la informaţia la care anterior nu avea acces independent;    • permite formarea de noi abilităţi de natură să faciliteze i

Utilizarea in actul educational a tehnologiilor asistive

              Așa cum este definit în legea federală și de stat, dispozitiv de tehnologie de asistare înseamnă orice element, piesă de echipament, sau un sistem de produs, modificate sau personalizate, care este utilizat pentru a crește, menține sau a îmbunătăți capacitățile funcționale ale copiilor cu dizabilități. Dispozitive de tehnologie de asistență variază de la un comutator simplu pentru un copil cu anumite limitări fizice la un dispozitiv sofisticat de comunicare pentru un copil cu insuficiență vorbire severă. Tehnologia de asistență oferă o metodă de a ocoli sau de a compensa problemele de comunicare, provocări fizice și / sau dificultățile de învățare și este considerat atunci când un student nu poate participa în mod eficient la curriculum.             Tehnologiile de asistență oferă soluții creative care să permită studenților cu handicap să fie mai independenti și mai productivi. Aceste instrumente pot ajuta, de asemenea, elevii cu dizabilități să participe mai deplin atâ

Evolutia tehnologiei si procesul educational

    Cel mai important rol în influenţarea vieţii contemporane îl deţine astăzi, incontestabil, tehnologia. Puterea mediului tehnologic a devenit atât de evidentă, încât oamenii resimt cu toţii o presiune strivitoare în existenţa cotidiană din partea unui sistem integrator. În urmă cu caţiva zeci de ani educaţia primită în şcoală putea să fie, în cele mai multe cazuri,    suficientă pentru întreaga viaţa a unui individ, astăzi situaţia schimbându-se dramatic.                 Educaţia omului modern trebuie să depăşească stadiul de educaţie orientată pe nivel (limitată ca număr de cursanţi şi perioadă de timp) şi să se orienteze către o educaţie continuă, capabilă să îl pregatească pe individ oriunde      s-ar afla şi nelimitat în timp.                  Nu demult, calculatorul era un obiect rar şi exotic, fiind considerat un lux la care mulţi oameni din România nici nu îndrăzneau să viseze şi spuneau că este ceva inutil pentru omenire, o pierdere de timp.                   Însă anii a